Dupa 20 de ani


Cum sa va spun….sambata asta are loc intalnirea de 20 de ani de la terminarea liceului.

Recunosc ca am stat putin in dubii – dubii si m-am intrebat: sa merg sau sa nu merg? sau de ce sa merg?

Am ales sa merg. Nu, nu din curiozitate. Nu, nu din dorinta de lauda (desi  sunt o laudaroasa :P).

Din motive de nostalgie. Pentru ca acum vreo doua luni, intr-o seara mi-a venit ideea sa-mi caut toate diplomele si atunci mi-am dat seama ca am terminat liceul in 1995. La o saptamana dupa asta, am primit un telefon care ma anunta ca intalnirea va avea loc si am raspuns pe loc, din implus, DA.

Nimic interesant pana aici, de acord.

Doar ca revederea in cauza mi-a declansat o introspectie generala.

Cum as putea spune in 5 minute ce am facut in 20 de ani? Cum as vorbi despre mine? Ca la seminariile din facultate unde incepeam prin „Mie imi place de mine pentru ca…”

Ce am facut in acesti ani? Realizari, studii…bla bla…Intereseaza pe cineva??

Pai…este ca la partea cu sociodemograficele de la un chesionar sociologic

Familie: X, adica NU

Copil: X, adica NU

Studii…universitare si peste: ahhh…nu stiu cum e casuta…DA

Cariera hmmm…Mai bine pozitia ocupata: .. angajat cu studii superioare:)

Venit: Nu stiu/Nu raspund

mediul: urban. Cel mai frumos oras din Romania

Consumator de internet si social media: DA

TV – x

Radio: Dobro Show

Presa scrisa: x.

Acum chiar ca nu mai am ce sa spun.

Lasă un răspuns

