Cafea, apa plata, bere sau vin – dupa preferinte!


M-am saturat sa fac asa si aia in fiecare zi, the same bullshit every day. Trezit, job, oras, culcat. Cafea dimineata, apa plata la munca, bere sau vin seara – dupa preferinte..toate umplu zilnic ceea ce ne-am obisnuit sa numim “rutina”,  din ale carei cadre-  ni se pare- e imposibil sa scapam cateodata.

Fiecare vrea sa scape de ea…ca si cum ne lepadam de lucrurile rele….bla bla..ce m-am saturat de asta sau ce m-am plictisit de ritmul asta…viata e plina de aspecte……aceleasi kkturi in fiecare zi….samd. Cu toate astea, rutina a devenit un cliseu, un mod exemplar de a ne plange, un stil de viata.

Solutia e simpla – pur si sumplu cred ca trebuie sa ne formam o alta rutina, care sa aiba ca si valabilitate o perioada limitata de timp sip e care sa o reimprospatam cand simtim ca se apropie din nou. E ca si cum am lucra pe proiecte. Uite..eu..mi-am propus sa vad toate piesele de teatru de la Dramatic. Sunt o amatoare de teatru…dintotdeauna am fost, doar  ca vedeam ba o piesa, ba alta…cand si cand….imi mai aduceam aminte sau cand mai venea ceva nou in oras. Dar niciodata nu am reusit sa le vad pe toate. Asa ca…spatamanal am inceput sa-mi iau bilete la cate o piesa. Mi le luam asadar din timp….ca sa nu mai fiu in situatia in care ..duminca seara….am chef sa meg dar…ciuciu…nu mai sunt bilete pentru ca piesa se joaca cu spectatorii pe scena si locurile sunt limitate. Plus ca…la un moment dat…scena ti se pare prietenoasa..actorii ti se pare ca iti zambesc de parca te-ar recunoaste iar tanti care vinde bilete e din ce in ce mai amabila.

Deocamdata am reusit sa vad cam jumate din piese, nu le-am numarat..dar va recomand “La Ciunga” dupa Llosa, pentru ca e o piesa de continut si “Lapte negru” pentru scenografia realista si umorul rusesc. Astea mi-au placut cel mai mult. Ne vedem la teatru…

1 comentariu (+add yours?)

  1. sc de a..e
    Mai 17, 2010 @ 18:48:15

    Artista mica, chiar imi place cum scrii, n-am apucat sa savurez tot dar continua asaaaaaaaaaaaaaaa…..

    Răspunde

Lasă un răspuns

