10


Spune-mi 10 lucruri care iti plac!!!

Pai…..imi plac….

  1. Sandalele romane
  2. Pantalonii evazati, camasile inflorate si 2 codite
  3. Placintele sarate
  4. Converatiile juicy
  5. Oamenii care invata germana doar ca sa-l citeasca pe Nietzsche
  6. Cartile (fara a o include aici pe Sandra Brown:)
  7. Vocile si tonalitatile curate
  8. Vinul rosu si cat mai sec
  9. Rasul in hohote, pana la lacrimi si oamenii care rad

10. Jocul, in special in amor

11. Flirtul cu barbatii cu 5 ani mai mici sau mai mari

12. Vrajeala si framantarile dinaintea primei intalniri

13. Muntele, rasaritul si marea

14. Cainele meu

15. Dansul (e normal la varsta mea:)

16. Cuvintele intoarse

17. Autoironia

18. Barbatii cu voce puternica

19. Barbatii care cad intotdeuna in picioare

20. Filmele de arta

21. Muzica

22. Provocarile

23. Gafele

24. Concertele

25. Jazzul

26. Prietenii

27. Capsunile

28. Gradinile terasate

29. Alergatul

30. Vantul in par ca-n reclame

31. Baia goala in mare noaptea, la Vama Veche

32. Mirosul verii de dupa ploaie

33. Picaturile de roua dimineata pe munte

34. Greierii cantaciosi

35. Delta

36. Linistea noptii.

37. Jim  Morrison

Na ca am ajuns la 37.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Rares
    Ian 08, 2010 @ 18:45:52

    pai sculptura?..ceramica? cum ramane cu ele in astea „10” ?
    app…cati ani ai? :)) poate ma incadrez la punctu 11 😀
    glumesc 🙂 … fain blog

    Răspunde

  2. Rares
    Ian 08, 2010 @ 19:05:03

    😀 deci ai 32… eee.. io am 21 nu ma incadrez in +/- 5 da’ m-am gandit cum facem 😀 mergem la ai tai.. ca acolo timpu a ramas in loc si poti sa ai cati ani vrei tu 🙂

    Răspunde

  3. Rares
    Ian 08, 2010 @ 19:23:39

    daca hi5-u’ nu ai vrut sa mi-l dai :)) id-u’ mi-l lasi?:)))

    Răspunde

  4. giovi
    Sep 26, 2010 @ 13:00:23

    Răspunde

Lasă un răspuns

