Juicy


Brifcor mi-a placut din prima. Cu barba lui ca berea blonda care trada pustiul cu tendinte de a-si arata cu orice pret barbatia, cu ochii lui albastrii, (oare??) cu vocea lui pitigaiata si putin raraita, de-a dreptul stridenta, cu aerul lui intesesant de intelectual fals, mascat si salvat totodata de ochelarii de pe nas.

Prima noastra discutie – despre ferestre – m-a surprins confortabil de placut, in ciuda faptului ca atmofera formala a spatiului  in care ne aflam a fost sparta de expresia lui vulgara aterizata parca din spatiu. Uitandu-se in ochii mei fara nici o ezitare, ma intreba cu naturaletea lui zambitoare:

„Auzi, sa nu-mi spui ca fereastra asta inteligenta imi face si felatie?”

Am zambit…… pentru ca sa castig timp de raspuns, uitand parca unde ma aflam si pe bune daca imi mai aduc aminte ce replica i-am dat, dar cu siguranta ca n-a fost pe masura  intrebarii lui. Atunci i-am pus „gand rau” si aveam deja o presimtire ca urma sa se intample ceva intre noi.

Depre Brifcor auzisem ca e fitzos, ingamfat dar ca-i place sa „iubeasca” fetele, ca stie sa se poarte frumos cu ele cand vrea, si mi-l doream din egoism macar o data, sa vad cum e. Cred ca el a fost primul tip cu care mi-a iesit din prima planul premeditat.

Desi n-o recunosc, cand fetelor le place foarte mult un tip, imediat se gandesc la o relatie, in timp ce el se gandeste doar la sex. Barbatii vor sa vada cat mai mult fuste scurte, picioare bronzate, pantaloni mulati pe forme, sani iesti cu tupeu din decolteuri, „cu atitudine”, rochii transparente, tocuri si buze carnoase, adica fete nu neaparat frumoase dar zambitoare si foarte disponibile. Fetelor …..ciudat dar chiar mi-e greu sa spun ce le place fetelor la un tip..fetelor le plac tipii nu neaparat cu muschi dar bine facuti, daca se poate sa nu fie cracanati- cu atat mai bine, cu dantura aliniata si cu voce si atitudine puternic masculine..nu mai zic de bani..asta pentru ca eu n-am fost niciodata materialista, dar sa aiba…la naiba, de ce sa fie saraci…?

Intalnirile cu B.  putine si rare, provocate in exclusivitate de mine, ma faceau sa-mi dorsc din ce in ce mai mult sa fiu in prejma lui, desi toate planurile mele ulterioare picau unul dupa altul, direct proportional cu interesul lui fata de mine.

Si totusi….

Cum sa va povestesc singura noapte cu el?…doua ore de sex ca doua nopti si o dupa-amiaza placut de decenta in care nu faci altceva decat sa stai in pat, goala, alaturi de trupul lui gol de langa tine, tinandu-i penisul cald si moale in mana, dis-de-dimineta, cand el inca mai doarme …iar sfarcurile care ii atingeau pielea spatelui..lipindu-se, ca si cum ar fi existat o continuitate. Sex vulcanic, sex pe verticala si orizonatala ca si combinatiile de ferestre care ne-au facut sa ne cunoastem, sex in aburii alcoolului..si cu prea putine amintri si cu prea multe intrebari dimineata.

Cateodata e bine sa ai parte de o intalnire unica cu cineva care sa te faca sa te simti in al 9-lea cer, e suficient. Poate ca daca ar mai exista o a doua sau a „n”-a intalnire n-ar mai fi la fel. Bullshit. Consolare ieftina pentru o gandire voit pozitiva si complet nerealista. In viata nu e asa, nu gandim asa sau n-o recunoastem. Ne pitim dupa usile invizibile ale nereusitelor noastre si asta pentru ca nu cumva sa ne afecteze buna noastra perere despre noi insine. Ne e frica s-o recunostem ca sa nu suferim prea mult. Eu am curajul sa spun, vreau mai mult sex – cat mai mult si mai bun cu Brifcor. Trebuie sa spunem intotdeauna da la tot ce ni se intampla.

Va rog sa nu va imaginati ca Brifcor  asta ar fi vreun tip special, nu asta e intentia mea. Din contra, e un superficial in toate sensurile posibile. E arogant peste masura (cand i-am zis asta, a avut tupeul sa nege), e genul care crede ca totul i se cuvine, si asta presupun ca din cauza faptului ca a avut intotdeauna parte de tot: parinti influenti, cu pile si cu bani. Asadar e parvenitul prin excelenta, profitorul cu pretentii de intelectual cu doua facultati…care isi acorda prea multa importanta si care vrea sa para mereu mai mult decat e.

De-aia………… nu o sa ne potrivim niciodat.

Lasă un răspuns

